Tuesday, April 28, 2009

+siyess aku cuak....+

seorang manusia.
mula gelabah.
apabila.
apa yg di baca tidak faham.
MySpace

tak tau la nasibnya nanti.
jam 9 pagi.
di dewan SITC.

cara menghilangkan cuak.
maka dia menatap blognya berkali2.


tanpa menghiraukan nota.
yg ada di sisi.

sbb tak faham.
dan tak mampu untuk memahami.
nota tersebut.
MySpace

sekian utk pagi ini.
doakan aku tak diserang sakit jangtung.
MySpace

aduhai.
falasafah oo fasafah!
MySpace

jgn salahkan aku.
apabila sniper aku digunakan utk exam kali neh.

mak ayah.
maafkan anakmu ini!
MySpace

.the end.

12 comments:

F.Aminurrashidd said...

Abuu,, tempaltes nieah aku x leh bacer Fonts dier.. tukor.. tukor.. tak kire.. hahaha

handhalah ibnu kamil said...

uik. terok nye ko ni pawez.

elok jer kat tempat aku.
apa yg tak leh bca nya?

si temah dan ain yg bermata 4 tu leh baca.

ko ni kan.hehee.

handhalah ibnu kamil said...
This comment has been removed by the author.
ain fathihah said...

ain mata 4?

kau tgh ngutuk aku ke ni?

(tanya dgn muka innocent)





paper falsafah mg sonok
sonok tembak

kaunselorkite said...

abu xyah la ko risau2..
ko study pon bkn boleh lulus pon..
hahahaha....

handhalah ibnu kamil said...

ain : ya betul! hahaha. tapi best oo. macam main tembak2 plak kan? hehe.

alfa : ko nak kena sepak tak alfa? aku piang kang sekali. betarbur gigi berebu2 masuk kerongkong.

dah la tak hensem! hahaha.

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

x la susah sangat....

bole je aku jawab a, b, c, d....

bukna kena melukis ker....

kire ke..

wek.....

paan said...

nie serius ye ?? bukan gurauan ?? hahaha

neem said...

=_='

handhalah ibnu kamil said...

adi : mmg la. tapi kalau tak tau? pening jgak kan. lalala.

hahah. helah bela diri.

paan : uit. serius ne paan. betul aku tak faham.

neem : aduhai. neem knp?

kaunselorkite said...

beringat-ingatlah kamu sebelum kamu diingatkan...

handhalah ibnu kamil said...

Ye la alfa.
bg debik skali br tau.
ha3.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,