Monday, April 20, 2009

+macam nak debish..debush..dan debik je beliau neh..ahhaha..+

sungguh tak sopan tajuk entry aku kan.
aku terpaksa buat entry ini.
kerana ada masalah dari seorang makcik!
siapakah beliau?
mari kita kesan melalui radar beramai2...
jeng3.

yeah..alien telah dikesan. menyorok dibelakang kakak nya. hehehe.(maksud aku yg dibulatkan itu ya)

siapakan beliau?
seorang puteri?
aweks?
isteri?
no..no..no..
semua diatas adalah salah.
beliau adalah seorang makcik ok!
kenapa aku berkelakuan begini.
kerana entry beliau yg ini.

ok.
aku kan jawab disini.
aku akan buktikan yg alien diatas adalah makcik.
hehehehe.

usul perdebatan : aini seorang makcik

MySpace
kerajaan : Muhd abu handhalah

MySpace
pembangkang : Noraini Bte Ahmad (makcik a.k.a Alien itu)

usul menghendakkan aku membuktikan aini ialah makcik ok.
maka pembutian pertama:
terpacul di mulut beliau yg beliau ada 16 org anak buah. maka itu justifikasi beliau makcik!
pembuktian kedua :
hari sabtu malam ahad bertempat di bilik gapura, beliau dengan selambanya mengambil penyapu dan terbongkok2 sambil menyapu sampah depan orang tengah berdebat. itu menunjukkan pelakuan very the makcik oh...hehehe.
pembuktian ketiga:
menurut seorang sahabat yg tak bley namanya disiarkan. mengatakan beliau mempunyai ciri2 makcik dan very the mama. dan beliau telah mengaku dirinya adalah makcik.

rangkuman kes :
aku telah buktikan dan tegakkan kes. maka ranap segala kes makcik aini tersebut.kerana dalam penghujahan beliau telah membunuh kes sendiri.dengan mengatakan beliau ialah makcik kepada 16 orang anak buah atau a.k.a anak sedara.

sekian sahaja.
aku rasa kemenangan kes berpihak kepada aku.
juri 5-0.
pemenang. kerajaan.
hehehe.

p/s : aini, jgn marah.aku gurau sahaja. ko tetap dihatiku. euwww.. hahaha.
mohon maaf dari ujung kaki sampai rambut.

6 comments:

AHMADSUFI6177 said...

hah abu.. siapa kah perempuan itu yg kau panggil makcik hah?? awek kau ker... ahhaha...

weh.. citer arr sikit pasal dia.. xkan nak kata makcik jer kot?? =P

gurau jer... lawa templete baru... sempoi...

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

bu, ko nak kuatkan pembuktian ko yg ke2 x??? aku ade amek gambo dy ngah menyapu n buang sampah...hahaha baru nak tulis ebtri pasal die... upenyhe ko lagi advance... de pape ke ni ~

Qaseh Rai'ha said...

aini makcik...
abu pakcik la....!
ha3

ain fathihah said...

sama la depa..

makcik n pakcik

sesuaiiii

handhalah ibnu kamil said...

sufi : eii..dia cuma seorang makcik ok. hahaha.

tima kasih sufi!

adi : nak3. ko tambah kat blog ko. utk kuatkan kes. hahaha.

kak ibah : uik..tidak. saya muda lagi tau. huuh.

handhalah ibnu kamil said...

ain : oit2.
nak kena nih. debish3

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,