Tuesday, March 31, 2009

+apabila aku cilok gambar org+

oleh kerana mata aku tak leh nak tido malam ni.

maka aku ngan suka hatinya nak postkan entry utk blog ku neh.
tapi jgn marah. entry malam ni agak merapu dan mugkin tidak dapat diterima oleh sesetengah masyarakat.hehehe.(abu dah mula datang penyakit merapu meraban)

aku dengan keboringan tahap cipan. maka aku merayau2 tanpa hala tuju ke blog-blog manusia yg ada di muka bumi neh. maka aku tersinggah ke satu blog manusia. yg meletakkan gambar yg boleh meleraikan segala belitan usus2 yg ada. hehehhe.

aku apa lagi. dengan suka hati. aku rompak@pinjam sekejap. gambar tersebut. utk mencemarkan blog aku yg suci bersih dari noda neh. (ye ke? macam tuan dia la kan.?)

apa kata korang layan gambor nih. pastu gelak dari pelahan kepada kuat..macam neh.
ahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....dan seterusnya sampai perut korang pecah.


rasa nak baling tak org yg buat pengumuman macam tu? macam nak terajang laju2 je kan?

sungguh tak sopan jiran tersebut. melampau lawak yg dia buat tuh!

kepada yg belum cukup umur. tutup mata sekarang. jgn tengok.
korang rasa ada tak mana2 budak yg nak kongsi makanan ngan budak neh.
eik..sungguh keji. hahahha.

kalau korang rasa tak lawak pun tak pa. aku saja ja nak letak gambar2 tu kat sini. utk org yg tak pernah tgk. hehhe, last sekali aku nak bagi kredit kat hot pitcure. kalau korang nak bukak. klik la kat situ. banyak lgi gambar yg melucukan ada.

sory kerana aku mencilok. jgn saman aku pulak ya.

saja utk suka2.

selamat mengeringkan gusi.

wslm.

.the end.


12 comments:

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

abu lucahhhhhhhhh... lenkali letak la gambo ko.... sian bdak kicik tu malu bile dy dah beso nanti...

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

hahah.

tak mau.

bior la dier. hak3.

Anonymous said...

tang mana yang lawaknya?

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

pi mai pi mai tang tu kot?


~semua org bebas nak berkata2~

Anonymous said...

ntah ape2 la ko ni....
baik ko letak gmbar aku...ade jgak paedahnye...

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

buat aoa letak gambor ko?

kenal pon tak.
tapi boleh jgak.

meh sini gambor ko.

~suka-suki aku lah!~

kAseh Abdul Aziz said...

abu jgn nak curi gmbr kat bl0g akak plak...bahaya ni!

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

kak bib : tak nye. jgn risau. gambor tak best. hak3.

neem said...

gmbr x senonoh laaa...adeii

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

neem : hehehhe. lupa nak delete...nak wat sensored. hak3.

tak pandai edit.

neem said...

meh nnt kita edit. haaii.. xpe kot rasa. ahahaah

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

buleh2..hak3.

silakan neem.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,