Sunday, March 8, 2009

+apabila satu makhluk perasan dia hensem+kiut+

kalau ada orang perasan hensem

perasan diri cantik

perasan diri comel

perasan diri kiut

perasan muka macam brad pitt

apa korang rasa kat makhluk tu?

rasa macam nak muntah tak? (abis la ko abu)

rasa macam nak sekeh tak... (dush...dush..dush...)

tapi kan aku ada jumpa orang perasan hensem+kiut.

korang nak tgk tak siapa?

jeng-jeng.....

korang jgn baling aku dengan kasut lak ye...



.............hehehe. lariiiiiii...............

interprame muka ( ntah apa2 tah si abu neee )


sekian sahaja repekan pada malam ini....wslm.

.the end.

12 comments:

ab geldofg said...

hehehehe nasib baik kau tk pakai kasut dlm rumah...klau tk memang aku baling dah hehehehe

handhalah ibnu kamil said...

baling la..

lagi bagus baling yang berjenama...
nike ke..
camel ke..
adidas ke..

lagi satu baling sepasang yer..
hahaha.

boleh aku jual kat pasar malam!

ab geldofg said...

tkda lah baling bro..saudara ssama islam...slamat mymbut mldul rasul bro

handhalah ibnu kamil said...

hehehe. baik pulak uncle malam ni....


selamat menyambut maulid nabi ye uncle! hehehehe.

ab geldofg said...

mlm ni je baik..mlm esok dah tk baik

handhalah ibnu kamil said...

eh macam tu plak uncle nehhh....

uncle..nak tanya satu soklan..

tak teringin ke jawab tag aku tu?
hahahaha...

mesti darah uncle mnyirap kan?

ab geldofg said...

pjg nak mpus tag ko


boikot tag!

penjenayah.merah.jambu. said...

hahahaha..
ko brad pit,aku angelina jolie..
ok aa tu..sme2 perasan..
wahahaha..
salam maulud ea..
:)

handhalah ibnu kamil said...

ab : ala uncle tak sporting tul! hehehe. tak nak jawb sudah. hehehe.

penjenayah merah jambu : bagus la tu, nanti aku masuk minang ko. hehhe. aku bukan perasan tapi kenyataan..hehehe.


thanks..salam maulud nabi....

AHMADSUFI6177 said...

Salam Mulidur Rasul....selawat dan salam ke atas junjungan besar Muhammad.

perasan siot kau abu... hahahaha...

Adi Muslim (I LOVE ISLAM) said...

rase nak lempang je.... piang piang!!!

handhalah ibnu kamil said...

sufi : salam maulid nabi juga. terima kasih..

ala..sekali sekala perasan.. bukan selalu. hehehe.

adi : nak lempang? meh leee. ahaha.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,