Saturday, March 14, 2009

+tag yg merepek dan kelepet!+

Adakah benar ini personaliti aku? (abu mula ragu2 terhadap dirinya sendiri..oh tidak..!!)


Your view on yourself:

You are down-to-earth and people like you because you are so straightforward. You are an efficient problem solver because you will listen to both sides of an argument before making a decision that usually appeals to both parties.( ini betul..hahaha.)

The type of girlfriend/boyfriend you are looking for:

You like serious, smart and determined people. You don't judge a book by its cover, so good-looking people aren't necessarily your style. This makes you an attractive person in many people's eyes. ( ini pun agak betul...jadi sepa nak kat aku paham2 jela..ada ke yg nak? abu kuat perasan!(ayat syeraa)...hahaha.)

Your readiness to commit to a relationship:

You are ready to commit as soon as you meet the right person. And you believe you will pretty much know as soon as you might that person. ( ini agak ragu2..agak malu utk mengaku yang satu ini!)

The seriousness of your love:

You like to flirt and behave seductively. The opposite sex finds this very attractive, and that's why you'll always have admirers hanging off your arms. But how serious are you about choosing someone to be in a relationship with? ( ini amat tidak benar sekali! ia adalah fitnah tag ini! arggghh..jgn terpedaya ya..)

Your views on education

You may not like to study but you have many practical ideas. You listen to your own instincts and tend to follow your heart, so you will probably end up with an unusual job. (ini kadang2 saja..tapi hakikatnya aku amt rajin menelaah buku pe-la-ja-ran.... muntah kat abu..uwekkk)

The right job for you:

You have plenty of dream jobs but have little chance of doing any of them if you don't focus on something in particular. You need to choose something and go for it to be happy and achieve success. ( ini pun agaknya fitnah kot!~main jalan selamat agar masih laku~)

How do you view success:

Success in your career is not the most important thing in life. You are content with what you have and think that being with someone you love is more than spending all of your precious time just working. ( tak betulll... im prefer my time with my god first..~abu mula menjadi ALIM~)

What are you most afraid of:

You are afraid of having no one to rely on in times of trouble. You don't ever want to be unable to take care of yourself. Independence is important to you. (NO-NO....im realy independence one..~abu buat muka MACHO~)

Who is your true self:

You are mature, reasonable, honest and give good advice. People ask for your comments on all sorts of different issues. Sometimes you might find yourself in a dilemma when trapped with a problem, which your heart rather than your head needs to solve. (ni aku suka..tapi yg terperangkap dalam dilema tu aku tak suka..itu tak betul~muka bersiar2 sambil senyum sempurna~)

Segala yang benar itu adalh benar..dan yang tak baik itu adalah tidak benar. jadi ambik yang baik sahaja, yang tak baik dan tidak benar mengenai diri ini, jgnlah korang simpan dalam kotak fikiran korang..nanti akan membarah dan membusuk terhadap perasaan korang kepada manusia bernama abu ini...sekian kerja menjawab tag pada hari ini. wasalam...

p/s :aku tidak ingin mengetag orang lain buat masa sekarang ini, takut mereka menyumpah aku jadi peti ais atau kereta ferari...tak mauuuuu.....bye... (selamat ko sufi..hahaha)

abu tengah pose dengan muka bangga dan ilmiahnya! ( mesti ada yg nak muntah kan..terutamanya syeraa..tapi aku tidak pedulik!)


.selamat membaca dan memerengkan kepala.

.the end.

6 comments:

Anonymous said...

wekkk!!

aku nk muntah lewah Abu weiii

handhalah ibnu kamil said...

takpelah itu hak anda..nanti kerongkong anda yang rasa loya..hahahha. muntah la ya. dipersilakan..hehehe.

aku amat gembira ada yang muntah baca entry aku neh.heheh.


tak letak nama apehal..tak berani la tu. keh3.


~sukati aku la nak perasan~

AHMADSUFI6177 said...

haha.. sebbek kau x tag aku... kalau tak aku sumpah jadi sumpah-sumpah... hehe

handhalah ibnu kamil said...

uiks...sampainya ati ko nak sumpah aku jadi sumpah2..

bagi la yang berpekdah sikit...buleh berkhidmat kepada masyarakat.


~aku nak sufi jadi ps3~

humaiRah said...

yeah3.. i know this place.. belakang library!!

handhalah ibnu kamil said...

ye betulll..hehehhe. sbb neem penah datang sini kan. heheh.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,