Wednesday, March 25, 2009

+wajah baru+

assalamualaikum...

aku gatal tangan menukar template akibat keboringan melihat tempalate lama. saja tukar angin. (jangan berfikiran kotor ye...angin monsun tropika ya..bukan angin kentut!)

jagan siapa2 berani kutuk template aku ni! (ayat ugutan...dengan gigi taring terkeluar..)
jangan cakap template ini macam template perempuan...( aku suka..simple ok!...)

semoga korang lebih semangat membaca..hahaha..(ayat komfiden..hidung kembang-kempis...)

blog aku cantik......~abu mula perasan~

chow..

.the end.

11 comments:

Danish Andzar said...

Salam..
Ape kisah bro..bro punye blog..wat jerk ape bro ske...

Dzulfikri zulkiflE said...

aku pn rase ok bro,simple jek..:D

AHMADSUFI6177 said...

hahaha.. yelah2 abu... lawa templeta kau.. hehe..

xmacam templete pompuan pon?? ok jer aku tgk...














mcam templete budak..

hahha... jgn marah abu.. jgn gigit juga.. hehe.. aku suka nak gelakkan kau je... =D

n_dra said...

ya cantiklah layout ko ni abu..(saja memuji)
cmner nk dapatkan layout ni?
ajo sikit

handhalah ibnu kamil said...

danish : abg setuju apa yg ang ckp kan tu. hehhe.sukati la kan..heheh.

dzulfikri : tengkiu..dah makan belum?ehehe..

sufi: budak nampak muda..lalala.
sentiasa muda.
aku tak gigit. aku makan terus.

abg nra : buleh..tapi kena wat tutorial la kat abg ne. hehe.

a.b geldofg said...

alako tukar template...aku tiap2 minggu tukar awek...pduli apa org nak ckp

Pengejar Masa said...

aku rasa template ni lagi tersusun. keep it up!

handhalah ibnu kamil said...

ab : ye ke uncle..ish3....teruk seh.
berpa ramai dah sekarang.

p/ :saya ari2 tukar kenderaan.hahha.

PM: ko org pertama puji.
terharu siot
ahhaha.

kAsih haTi said...

abu = ulat bulu?
ulat bulu = abu?

ha3

noorlara said...

salam kenal,
laaa blog awak ikut suka awakle, cantik dimata awak cantikle dimata kenkawang asalkan tak bau belacan dahle hahahaha

handhalah ibnu kamil said...

kak bib : la..satu analogi yg meremangkan bulu2 ulat bulu. hehehe.

noorlara : betul tu saudari. dan blog ni tak kan bau belacannya. kecuapi saudari simbah ngan belacan. kat skrin komp. saudari. hahaha.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,