Saturday, March 14, 2009

+aku dapat anugerah!+

assalamualaikum..

aku nak bagitau. aku dapat award! hahaha.
bangga neh (hidung kembang kempis...macam ni O0O0O)
award ni dianugerahkan oleh seorang manusia bawah umur belum baligh a.k.a dzul (intonasi gurau..ko kena paham tu!)

inilah award yang diberikan....

timbul persoalan..rock-kah blog aku?

maka aku ditugaskan memberi ucapan..
maka kesengalan ucapan tersebut pun bermula...

bismillahirrahmanirrahim...

ada ubi ada batas,
ada lori ada bas,
ada lampu ada kipas,
lain hari aku balas,
dengan award yang berdas-das.

(akhirnya aku berjaya buat pantun 5 kerat!ada ke?)

sekian sahaja ucapan hari ini, terima kasih kepada dzul . dengan award itu menceriakan lagi blog aku neh! hahaha.

tenkiu zul..muah3x...(aku bukan gay!)

oh aku lupa sesuatu, patut tidurku tidak senang semalam
aku lupa nak forwardkan award ini kepada kawan-kawan aku yag lain(kenapa ayat aku skema pagi2 buta ne?)

aku nak bagi award ni kat..

1.fawiz the sengal
2.Uncle ab the chili mouth
3.sufi the jiwang(betulke?..matila aku oleh sufi...)
4. Hafiz the Diva (uweekkk)
5. penjenayah merah jambu the kerepek dan merepek.(ini betul!)

itu sahaja. selamat berbahagia...

.the end.

6 comments:

a.b geldofg said...

thniah dapat awrd

handhalah ibnu kamil said...

tima kasih.........hehehe.

AHMADSUFI6177 said...

ehem2.. aku jiwang ker.??? haha..

award tue tunggu yer... sibuk hari nie... hehe.. (tganu keje hari ni...)

handhalah ibnu kamil said...

takpa..ko postpone pi minggu depan pon boleh. atau taun depan. hak3.

penjenayah.merah.jambu. said...

hahahaha..
tahniah2!!
gila kau kata aku kerepek merepek?
aku sepuk ko lelaju kang bru ko tau betape ganasnye si kerepek ini..
muahaha..
tenkiu ye..
t aku rajin,aku amek tau..
bukan pe,sje nk bg peluang kau berbangga dgn award tu..hahahahahha :O

handhalah ibnu kamil said...

hahah.oke. no hal punya la.

dah ko memang kerepek pon.

~aku selalu kena sepuk~

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,