Sunday, March 1, 2009

+kawan ke macam ni?+

kadang-kadang dia kawan

kadang-kadang dia lawan

kadang-kadang dia baik

kadang-kadang dia jahat

kadang-kadang dia buat aku ketawa

kadang-kadang dia buat aku sedih

kadang-kadang dia jujur

kadang-kadang dia khianat

selalunya bermuka-muka

selalunya senyum-senyum sahaja

tapi aku diam sahaja

mungkin itu lagaknya manusia

perlu diterima seadanya

mungkin dia tersedia untuk kita

menegur dan menyapa kala alpa dan leka

tapi akhirnya aku buat begini sahaja................buat2 muka sengal!

macam gambar di bawah.

hahahahahaha. saja melawak!

dikala boring melanda!



anak siapa la neh!

.tata.the end.

8 comments:

penjenayah.merah.jambu. said...

manusia.
boleh jadi kawan itu lawan.
boleh jadi lawan itu sebenarnya kawan.
begitulah perihalnya.
asalkan kau tahu menghargai tiap ciri mereka,
kau akan rasa gembira kerana kenal ragam manusia.
sebab madu manisnya cuma dapat dirasa dengan nikmat jika sedang kepahitan.
:)

AHMADSUFI6177 said...

oo mak kau!! terkejut aku tgk gambar tue.. ingat baby tadi... rupanya gambar edit.. isk.. seram2...

ab geldofg said...

:)

handhalah ibnu kamil said...

penjenayah merah jambu : aku setuju dengan kau. hehehe. aku nak kawan ngan kau la. hehehe.

ahmad sufi : mmg baby pun. anak mister bean. hahaha.

ab : uncle tak terkata ke?

ab geldofg said...

memang hilang kata2 aku

ain fathihah said...

itu lah uniknya manusia

humaiRah said...

ye..uniknya manusia.

Besarnya ciptaan Allah..

kadang2 susah nak faham perangai manusia ni. sbb macam2 yg akan jumpa

handhalah ibnu kamil said...

ab : akhirnya uncle ab hilang kata2. hahaha.

ain : hang salah seorang yang unik. ehehehhe.

neem : betul tu neem, kadang2 kita kena tabah dan sabar. dan buat muka macam baby tu, sperti kita hapy selalu. hehehe.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,