Saturday, May 23, 2009

+yeah..tiba2 aku rasa, aku macam orang paling sibuk kat dunia+

bdk kecik comel kaca mata : salam, hang ada apa lagi?

si hensem dan comel : ada program ngan Dr jazimin. ada latihan debat lagi.

bdk kecik comel kaca mata : hang tak balik langsung ka ni?

si hensem dan comel : ntah. balik kot. tak balik. hehehe. tgkla kalau ada kelapangan. jika tak sem depan la aku balik. hehhe.


petikan ym dari seorang yg hensem dan comel dgn kawan keciknya.

hohohoh.

aku boring dah nak jawab segala soalan.
kenapa ko tak balik lagi?
ko buat apa kat sana?
ko kerja jadi pak guard ka?
ko jaga khar?
kerja kat pejabat?
cuci tandas?
MySpace
nak kena?

serius aku sayang sama KHAR.
hehehe.
ok tipu.
MySpace
lalalala.

untuk maklumat sedara sedari sekalian.
aku kan orang merantau.
mak ayah duk jauh.
nak balik jumpa pun ssh.
(yes2 ayat sedih!)
MySpace
huk3.

jadi kalau aku dah ada kerja kat sini.
aku lebih rela buat.
lebih rela menyibukkan diri.
at least dapat lebih sikit dari kamuu.
yg bercuti kan?
hahahaha.
MySpace

jadi.
jgn sesiapa berani tanya.
kenapa aku tak balik lagi.
huh!
terasa sedih la pulak.

tiba2 aku rasa mcm orang paling sibuk di dunia.
bila orang cuti aku tak balik rumah.

hehehe.

sekian.

.the end.

9 comments:

a.b geldofg said...

o dah pandai tk blik rumah ye
bila cuti
tu lum kerja
tu lum kawin

ko nak jadi anak apa ha?

handhalah ibnu kamil said...

uncle ab : oit uncle. saya tak balik sbb berbakti tau.

hehehe.

bkn buat apa pun.

kalau kawen.hari2 saya balik.
sayang bini.
hehehe.

uweek.uncle dengki.

ain fathihah said...

ooo...budak kecik yg comel itu betul....sgt3!


hehe

handhalah ibnu kamil said...

huh.

budak kecik itu sdah perasan.

hahahha.

nasib ko mmg comel.

alang said...

handhalah, aku muskil apasal ko tak balik lagi? :D

neem said...

kalah PM...ahah

handhalah ibnu kamil said...

alang : kan aku dah cakap jgn tanya.

ni nak nangis ne.

huk3.

neem : pm tu dulu kawan abu neem. hehehe.

Lun said...

ku memahami perasaan perantau =_=

handhalah ibnu kamil said...

terima kasih lun sbb memahami.

huhuh.

ada gak kawan.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,