Monday, May 25, 2009

+tiba2 aku rasa macam nak baca+

siapa2 yg ada buku ne?
boleh pinjamkan kat aku tak?
hohohoh.

buruk perangai.
nak baca.
belilah sendiri.

ok.
tiba2 rasa teringing sgt baca.
aku nak carik la nanti.

sekian.

jgn ada siapa2 buat sinopsis buku ni.
kalau tak siap.
aku pang.

hohohoh.

*jgn matikan nikmat aku nak membaca.

.the end.

11 comments:

Pengejar Masa said...

aku taknak komen pasal buku ni.

pasal aku tak pernah baca.

kau dah baca sila buat review ye

handhalah ibnu kamil said...

kalau ko buat review siap.

hohoh.
takda la.
gurau saje.

insyAllah.
aku tgh carik.

kalau ko jmpa kat kedai buku.
rembat satu.
pastu pos kat aku.
utk hadiah hari jadi taun ne.
hohohoh.

naqiubex said...

wa.. macam best jugak.. bagus bagus

handhalah ibnu kamil said...

hadiahkan kat aku.

boleh?

hohohoh.

ﻜﻔﻬﻣﻧﻜﻭ ﺗﺭﻫﺪﭫ ﺻﺣﺑﺗﻜﻭ.... said...

mcm bes jerh buku ni....cpt gak d'terbitkan...plik akue fikir...cpat gk

handhalah ibnu kamil said...

hhuhu.

apa yg nak pelik nya.

lagi cepat laie bagus.
buleh aku bc ngan cepat.
hehehe.

neem said...

byk je buku yg neem x baca2 lagi. aduii.

handhalah ibnu kamil said...

abu pun sama.

huhuh.

kena rajin membaca lpas ne.

F.Aminurrashidd said...

budak Mardiah tuh anak Negeri mana yaaa??? Abu.. Tolong Jawabbb... ahahaha~

handhalah ibnu kamil said...

hohoh.

ntah.

orang bangsa planet marikh.
hohohoh.

F.Aminurrashidd said...

Abu... Abu... cian... x tahu ya? keh keh keh

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,