Tuesday, May 19, 2009

+mode : diam ----> tetipu!+

serius.
tajuk entry tiada kena mengena.
mungkin utk menyedapkan hati aku.
yg berdiam sekian lama.

bukan aku dah bagi tahu.
aku pergi ke utm.
menimba ilmu.
adeiii.
nak coret2 sikit.
supaya cikgu man.
fatimah.
pawiz.
ain fatihah.
tidak membiakkan ular2 mereka.
di blog aku.

ops seblum lupa.
uncle ab nak tgk macam mana muka naga nak terberanak.
macam ni muka dia.
sama tak?

kasi sama je la ye uncle.
moga libido anda puas.
hahahha.

coret2 sepanjang debat integriti.

tahniah buat semua team UPSI.
krn dapat mengharumkan nama UPSI.
ye ke tak?
aku pun tak tau,
kasi ye je la...
hehehe.

tapi mmg hbt la pulak.
aku tgk team upsi.
mmg memberi saingan yg hebat,

sampai tercanak2 nama team upsi.
of cos baehaqi.
hahaha.

itu saja kot yg aku nak cakap
otak aku ngah pending.
blur.
canot receive mesege.
system down
dan sebagainya.

akibat memikirkan banyak perkara.
yg tak bley ditulis kat sini.
sbb very the confidential "ayt johan"

pendebat integriti. weh. aku mana?

ok sekian sahaja.
jgn marah.
kalaua ada yg tak faham


wslm.

.the end.



2 comments:

a.b geldofg said...

hahahahahaha
ko ni lawak betul
tu mcm ka naga nak branak
hahahahahha

handhalah ibnu kamil said...

macam tu la lebih kurang.

hahha.
padahal nak interprem muka.
hehehe.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,