Tuesday, May 26, 2009

+terima kasih dan sabar je la!+

huh.
maaf.
lambat post entry ini.

hehehe.
dedikasi terima kasih.
buat sahabat bloger.
asyraf kot nama dia.

hohoh.

kerana telah mengejas gambar aku jadi begini.

lukis pakai pensil katanya? tapi aku musykil. hohoh.

ops.
dedikasi sabar itu.
adalah utk peminat2 MU.

hehe.
aku duk ushar blog orang ari ni.
rata2 tulis pasal perlawanan MU dan Barca.

walau aku bukanlah fanatik bola.
tapi aku minat la jga sikit2.
hehehe.

kepada peminat MU.
korang sabar je la.
hohohoh.

tak kan nak menang je kan?
sekali sekala kalah.
best jga.

hohohoh.
lambat sket aku post entry ini.
sbb duk sibuk merayau2 hari ni.

p/s : solat jgn tinggal ya.

.the end.

7 comments:

naqiubex said...

hoho saya pun musykil dengan gambar itu..

F.Aminurrashidd said...

guna adobe kan? lukis muka aku satu... (ngan muker x malu..) heheh

handhalah ibnu kamil said...

naqiubex : tang mana yg ko musykil?

pawiz : ko nak jga ke?
ko suh si ayhraf tu buat.

pi jak blog dia.

alang said...

Wawa. Ko ada peminat misteri ke?hehe. Bahaya2. :)

Lun said...

musykil2
mcm edit ikut hp hehe

kaiy said...

err...peminat ko bu?

terharu aku
tahniah...

handhalah ibnu kamil said...

alang : peminat? hohoh.
siapakah dia?
aku tidaklah sekacak ko.

lun : ntah. aku pun musykil. hehehe.
iye kot.

kaiy : erk. mo komen. ho3.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,