Friday, December 31, 2010

2011 ini dari saya yang k u r a n g m a t a n g , , ,

Masuk tahun ini, umur saya sudah 23 tahun. jika di kira dari angka tahun 2011 itu. ya umur saya sudah 23 tahun. (jika dulu umur begini sudah ada 3 orang anak. err. atau lebih gamaknya)

banyak perkara yang terjadi pada saya. ada yang baik. ada yang kurang baik. ada yang memang betul-betul tak baik. tetapi semua perkara itu mendewasakan saya yang ku-ra-ng m a t a n g ini. ya saya mengaku. memang agak kurang matang. perangai macam b u d a k - b u d a k tak cu-k-up um-ur.

tapi saya ada mereka ini. :)

mereka buah hati saya. :)
terima kasih riey

dan mereka ini yang banyak mengajar saya. terima kasih.
buat mereka saya doakan yang terbaik buat anda semua. ingat pesan saya. perbuatan tidak semudah kata-kata. tetapi tidak rugi untuk kita mencuba. bangkit dan teruskan. berlapang dada lah. lidah mana tidak tergigit. pisau mana tidak menghiris. kamu semua kekuatan saya. yang lama itu jangan di lupakan. simpan, jadikan kenangan untuk panduan masa depan. supaya kita tidak rebah dalam perasaan yang sama di masa akan datang. saya sudah cukup rimas dengan perkataan yang "bukan2" dari mulut kalian. kerana ia begitu menghiris-hiris perasaan. selepas ini. saya cuma mahu mendengar yang gembira. kalau duka sekalipun, biarlah ia pengajaran bermakna, untuk kita bersama selamanya. tidak jasad mungkin hati itu bersama. :)

saya pernah mengganggap mereka ini bukan apa-apa bagi saya, ya itu dulu. salah saya. tapi sekarang. mereka inilah yang bermakna. untuk seterusnya kita teruskan. jatuh rebah. bangunlah! moga pengakhirannya satu yang menggembirakan buat semua. :)

ok. ini serius jauh dari hati saya yang dalam. :)

::::::::::::::::::::::::::: :: :::::::::::::::::::::::::::::

saya tidak mahu membuat azam. saya sudah ada wish list saya. yang dulu-dulu masih ada. belum tercapai. jadi saya gunakan yang itu lah. ingin capai yang itu. mungkin akan tambah dari semasa ke semasa.

PraSangka : err. mudah-mudahan tiada yang terjebak dengan hasutan nafsu dan syaiatan malam ni. ya Allah selamatkan anak-anak muda ini.

No comments:

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,