Saturday, December 25, 2010

rindu

sekadar perasaan.

yang tak terluah.

ya saya rindu.

rindu pada keletah mereka.

rindu mau buat mereka menangis.

ha ha ha ha.

Fatimah Az Zahra dan Mohd Hatim Ajwad ! ayah cik rindu kamu !



nanti balik ayah cik beli cekelat ! wee.. mesti dah besar kan. :P

moga menjadi anak yang soleh dan solehah sehebat nama kalian. :)

sekian.

PraSangka : tahu, mereka tidak akan boleh baca entri ini . tapi mungkin akan datang. ya entri ini akan mereka baca sambil tersenyum-senyum. err. entah waktu itu saya ada umur lagi atau tidak. mudah-mudahan, Allah mudahkan segalanya. amin !

5 comments:

luqluq ^_^ said...

wah dah ada anak..
hehe..comel.. ^_^

handhalah ibnu kamil said...

hahaha. anak buah la cik luq luq.

eii. comel macam pakcik dia jgak. hahaha

ashrafi said...

Salam.

Ketika komen ini ditulis, keluarga kakak saya dah balik semula ke Miri. Maklumlah cuti sekolah dah habis. Yang kesian pada emak sebab dia yang paling rasa sunyi. Menangis sangat-sangat pagi tadi. Besok lusa pula giliran keluarga abang balik ke Kudat. Nampanya selepas ni rumah jadi kosong, suara anak-anak buah pun akan dirindui dan tercari-cari selalu.

-Rindu-


Wassalam.

Amar Bakhtiar said...

Balik lah abu ke rumah. Rindu itu fitrah manusia. Awak terlampau sibuk. Balik dan jumpa bonda ya! :)

handhalah ibnu kamil said...

ashrafi : yup. memang memberi kesan bila dah sayang. :)

abg amar : insyaAllah akhi. akan di fikirkan. :)

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,