Tuesday, December 28, 2010

A n u g e r a h


ok. saya dapat anugerah. ala, yang macam dulu-dulu saya dapat. cuma saya tidak tahu di mana saya letak semua anugerah-anugerah tu. err. mungkin dekat entri2 yang lepas ada kot. :)

seperti biasa, bila ada yang memberi, pasti ada syarat dan balasannya. itu lumrah bukan. orang memberi kita merasa. orang berbakti kita berjasa. erkk. mengarot2. :P

ok. ada beberapa soalan yang perlu saya jawab.

1. ucapan anda

terima kasih cik intan sbb bagi yep. im really appreaciate. :)

2. berikan ciri-ciri lelaki/wanita idaman untuk di jadikan isteri/suami.

a) agama
b) sekufu
c) putih dari saye. :)

3. satu tips untuk kekalkan hubungan dengan pasangan.

err. belum ada. jadi tak tau. mungkin persefahaman kot. tapi, lidah mana yang tak tergigit kan? pisau mana tak menghiris? ngeh3

4. pernah anda jumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta?

err. tak pernah.

5. bagi 10 orang follower. :)

siapa mau? angkat tangan? gua sangat demokratik yer. ambik la sape yang mau. tapi mau tag juga beberapa.

ambek lah yep.

kamal | faweez | musrifah. eh silap. musfirah

sekian.
wslm.

2 comments:

Anonymous said...

naseb baek betulkan ye, haip !

Jalan Kembara said...

mm.. soalan yang mencabar ni.. hahaaha

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,