Sunday, December 19, 2010

Kontest Blog Terkemas

saya memang suka mengemas blog. sejak kebelakangan ni lah. habis semua saya sapu. habis semua saya lap. sehingga licin dan bersih. satu habuk pun tiada. err. saya pakai dynamo je. :)

tidak tahu macam mana boleh terjebak dengan contest ni. ni semua di sebabkan si secreet. hah. salahkan orang. padahal sendiri yang nak join. ha ha ha ha. ok! stop. ni banner blog si pembuat kontest. (bajet boleh menang sebab masukkan banner tuan punya belog)



dan ini salah satu syarat wajib. masukkan banner yang tuan belog letakkan kat belog beliau. kemudian masukkan link sekali. (oh, masih perasan blog saya adalah belog yang kemas! ha ha ha) .

ok. sila tekan banner di atas untuk ke link kontest montest. sila lah join. err. :)

ingin menjemput untuk menjoin sekali :

http://munqeedz91.blogspot.com/ | http://t0matopink.blogspot.com/ | http://azizarsyad.blogspot.com/

err. tak tahu sempat lagi atau tak nih. mudah-mudahan sempat.
err. kontest ni bukan untuk gadis-gadis je kan? tiba-tiba gedik mau join.

aha. rekod. ini kontest pertama yang saya join !
terpilih atau tidak. ini datang dari kehendak saya. tidak di paksa!

terima kasih cik hana atas kontest ni !

p/s : mood : perasan belog saya adalah terkemas. ha ha ha ha. :)

sekian !

2 comments:

Cik Suriati said...

salam ukhuwah !
sangat kemas.
!
putih jer.
kurang ceria yer. letak katun2 ker. hehe

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

salam ukhwah su.
terima kasih. :)

erm. tak suke letak katun2. nampak macam semak je. :) hahaha.
lebih suka macam ni. :)

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,