Tuesday, June 9, 2009

+punya la tak kool..+

tuing3..(bunyi nset..)

bdak comel dan hensem: hello. assalamualaikum.

ateh : waalaikumussalam.

bdak comel dan hensem :(apa mimpi kakak aku tepon aku ne)..kenapa teh? awak rindu sama a*c*k ke? hohoh.

ateh : takde. saje tepon.

bdak comel dan hensem : aik. tak kan saje tepon. ni mesti ada benda penting ne. tak pun nak minta belanje. hohohoh.

ateh : kuang asam tol. dapat free kol. celcom bagi.

bdak comel dan hensem : erk....baik lak celcom. (tetiba teringat). alamakkk....birthday dia plak. patut pun talipon. hohohoh. mcm mana leh lpa neh.

ateh : tu la pasal. debik kang.

bdak comel dan hensem : hahahaha. nak hadiah ke? bgi flying kiss je la. tunggu. esok sampai ke sabah. hahaha.

ateh : bla2...pot. pet. pang.ping piau...

mula la kakak aku membebel. hehehe. dan hp tersebut berganti tangan. dari kakak aku. pegi ke adik aku yg tak comel. cerita pasal sekolah dia. yg ntah apa2 tah. lepastu sampai ke mak aku. bagi nasihat free.. hehehe. (sayang gak mak kat anaknye ini). pastu kat adik aku yg lelaki. apa laie borak sakan la. member kamcing tu. hahaha. apa yg kami cerita. takleh bagitau. sensored.

pastu pindah ke adik aku yang kecil. aku rasa macam nak debik je. boleh plak dia tanya siapa ne beribu kali. eii..geram. abg sendiri tak kenal. siap ko su dan najiha. hahaha. aku balik. aku sekeh kepala korang sampai berasap. sampai ati lupa kat abang ko yg ensem dan comel ini! kuang3x.

hampir dekat sejam lebih jgak aku begayut.
rasa macam nak cair taik telinga.

bila dah abis borak.
tetiba lak aku rasa rindu.
http://emo.huhiho.com
huk3.

adei.
kenapa rasa lain macam.
macam tak best je perasan ni.

rasa macam nak balik sabah je.

takpe abu.
sabar.
tak lama laie dorang pindah sini.

waktu tu.
hari2 aku ble balik rumah.
hahaha.

eiii.
sungguh tak kool perasaan rindu ni.
http://emo.huhiho.com


nak pulang boleh?


p/s : ada yg nak sponser tiket kapal terbang aku tak?


.the end.

6 comments:

Lun said...

yess celcom is d best hehe

ingt lh klurga trsyg ^_^

handhalah ibnu kamil said...

hehehe.

betul tu lun.

jom pulang?

Pengejar Masa said...

alhamdulillah, walau cair taik telinga, kau dah rindu family ek.

balik la segera, jangan lupa hulur duit :)

neem said...

relax lah abu..

kalu abu rindu, neem lagi rindu~~

Mr . K said...

klu aku..klu rindu aku hadiahkan al fatihah jer....

insyaAllah..terubat kerinduan tu...

handhalah ibnu kamil said...

pm : hehehe. insyaAllah. syukran!

neem : huhhu. neem lebih memahami!

mr. k : hari2 saya hadiahkan alfatihah. terima kasihH!

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,