Wednesday, June 24, 2009

+babi ke vavi?+

salam.
entry aku kali ini agak kotor.
mungkin bg sesetengah orang.
ia tidak.

tapi..
apa2 lah.
ikut suka korang la.
nak tafsir ikut mcam mana.

babi?
ayat mmg kasar.
orang cakap la.
tapi bg aku tak la.
sbb babi itu adalah seekor haiwan.

jgn pgl aku babi dah.
hahaha.
hatta korang pggl aku monyet pun aku marah.
aku manusia tau..

adeii...
aku dah melalut agak panjang.
babi oh babi.
hehehe.

ko dicipta.
utk memberi ujian.
dan pengajaran.
kpd manusia.

ada hikmah di sebalik penciptaan mu.
yang kadangkala tidak difahami,
oleh makhluk yang bergelar manusia.

eiii.
aku bukan menyebelahi babi tau.

kesian kau babi.
apa boleh buat.
ko haram di sisi agama ku!

kerana ko banyak penyakit la babi.

---------::---------

apa kena mengena entry tersebut?
dan apakah signifikannya?

ntah.
tetiba terasa nak tulis sal babi.

mungkin sbb banyak sangat dah penyakit yang babi ni bawak kot.

babi ni la ujian.
yang Allah beri kat manusia.
supaya beringat.

kalau Allah nak beri penyakit.
dia boleh bagi.
babi tu asbab je.
hehehe.

renung2kan.
dan fikirkan yer.

p/s: aku tak suka tulis benda berat2,biar ringan. agar semua faham dan bleh ambil mesej apa yang aku nak sampaikan. oke fren. bereh!

jgn makan babi tau.
harammm.
hehehehe.

sekian tuk ari ni.
wslm.


.the end.

8 comments:

a i n e y h said...

kin tkt dunia skrg neyh..
mcm2..
blm zmn ank2 kt nant [ceh!ank aa]

handhalah ibnu kamil said...

ye betul tu ain.
hehehe.

anak2 kita?
kita dua kawen ke?

hahaha.

noorlara said...

kan senang cakap babi jek, yg sibuk nak disebut khinzir tu ke hal ish ish ish, diorang yg makan babi bukan tak tau betapa tidak helok dan kotor dan keji dan jijik dan segala yg negatif tentang babi tapi nak bedal gaks. Lantak depa kat cacing babi meremut kat usus.

F.Aminurrashidd said...

vavi2x... entah, aku suker panggil Vavi... bahasa mana aku guna ntah.. ahahahha~

ha, Babi x salah, babi x wat apa2x pown.. babi makan kotor sebab memang sifat semulajadinyer camtu, segelintir manusia itu yang salah sebab mengkormesialkan babi dari dulu lagi.. jadi, Babi... Thank You for Nothing...

heheheh x gitu wahai sahabatku yang bernama Abu Hensem? lalalala

nurulnadiah said...

babi sedap la.

goreng, rebus, panggang, buat padprik, buat tomyam

harharhar
biar ko tak selera nk makan.hek3

Danish Andzar said...

salam.....bro....mmg betul tuhan tidak menjadikan sesuatu tur sia-sia...

handhalah ibnu kamil said...

kak nor lara : saya sokong tu kak.
jgn pelihara babi!

pawis : tengkiu pawiz. aku mmg ensem. babi. thank u for nothing!

kak nad : alamak kak nad. uwekkk...

tapi tak efek selera makan saya.

danish : betul2. abg sokong yang itu.

vidadarisakura said...

kalau babi boleh claim H1N1
kompom kayalah babi ni.hehe

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,