Sunday, January 4, 2009

lembaran semester baru...


Alhamdulillah..
dah habis semester 1 pun saya, sekejap betul masa berlalu, tapi kehidupan mesti diteruskan,dah buka sem, tahun baru mesti banyak benda baru yang saya kena belajar,paling best skali saya dapat buat blog baru,ilmu baru saya belajar hari ini.penat juga nak mekap blog ne ya, baru belajar bertatih nak kenal alam siber yang kata orang banyak baik dan buruknya, mudah-mudahan saya tak terlibat dengan perkara yang buruk.terima kasih kepada saudari ain fathihah atas semangat yang saudari berikan,jadi juga saya buat blog ne,walaupun tak cantik tapi nanti saya akan kasi cantik.(jangan lupa ya ain folow blog aku..heheh..) mudah-mudahan akan jadi tempat untuk beri ilmu dan terima ilmu. jazakallah khair kasiran...wasalam

1 comment:

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...
This comment has been removed by the author.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,