Thursday, January 15, 2009

Debat IKIM : satu pengalaman yang berharga

salam ukhwah.

bertemu dalam entri yg baru, seperti biasalah, apa lagi kerja aku kalau menulis dalam blog ni, acara menceritakan pengalaman la jawabnya, untuk tatapan dan bacaan sahabat sekalian.

aku nak cerita taentang pengalaman aku ikut debat ikim, walau pun aku pergi sebagai pengiring (hehehe..dapat fly kuliah) tapi aku dapat input yg amat banayak, untuk pengetahuan semua, debat IKIM ni adalah debat yg lain dari yg lain, kerana debat ini lebih mengamalkan tatasusila dan peradaban dalam berdebat, berbeza dengan debat2 universiti yg lain yg agak terbuka atau liberal rasanya.

tapi bukan itu yg aku mau cerita sebenarnya, we go to the point...hehhe,UPSI kalah waktu suku akhir lawan dengan IPIS.adui, sedih rasanya, tapi takpelah,bukan rezki kan, walau aku hanya pengiring tapi sedih jga sbb kalah,penat cari fakta...but the most important is i got the experience...best sangat..

lagi satu..makanan waktu debat IKIM ni sedap bangat...hehhe
sampai aini ngan shira susah nak berenti makan..korang tengok aini tu..siap kasi betul tudung lagi..feeling makan sedap sangat kan..hehehhe..(sory aini ngan shira..aku gurau ja ya)..seronok dapat pi debat ngan korang...

akhirul kalam..majulah debat utk upsi..mai la ramai2 kita masuk debat..hehehe..best ooo..dapat ilimu, dapat berdebat, dapat melancong, dapat fly kuliah..hehhehe..

jazakallah khair...tata..

No comments:

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,