Tuesday, December 29, 2009

+sila lah....+

jika kamu ingin melihat isteri2 kamu menjadi janda, dan anak-anak kamu menjadi yatim. sila lah halang aku.

~Saidina Umar~

7 comments:

abuyon said...

Salam Handhalah,

Ulas sikit pasal kata-kata
Umar tersebut

Menarik!

handhalah ibnu kamil said...

wslm abuya.

waktu saya menulis kata2 ni. hati saya geram tak tenteram. ada orang yang menggoncang kesabaran hati.

itu yang tak dapat nak hurai panjang2. nanti cerita pun makin panjang. hehehe.

jiwa dah tng kembali. ada masa saya hurai sedikit. :)

syahir Mohamad said...

salam..
kata2 tu kalau diaplikasi dalm kita menjalankan kerja kan bagus seperti bersungguh melaksanakan amanah..

syahir Mohamad said...

salam..
kata2 tu kalau diaplikasi dalm kita menjalankan kerja kan bagus seperti bersungguh melaksanakan amanah..

syahir Mohamad said...

salam..
kata2 tu kalau diaplikasi dalm kita menjalankan kerja kan bagus seperti bersungguh melaksanakan amanah..

handhalah ibnu kamil said...

ya betul. tapi mesti ramai yang kata saya ekstrim nanti. :)

job said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,