Tuesday, February 17, 2009

.aku pening+malas+azab.

boleh gila kalau macam ni!

Ya Allah. kenapa la aku ni. asyik malas saja. asigment banyak yang perlu dibuat dan perlu untuk di submit jumaat dan isnin. sungguh masanya sudah hampir. tapi aku belum mula lagi. cari nahas namanya. teringat entry sorang sahabat yang bertajuk 'makanya jgn bertangguh'. bila baca buat aku insaf seketika. tapi selepas itu habis sepi dibawa angin dan angan-angan. aduh. asigment perlu di submit.

dasar dan falsah :group work (25 ms)
delekuensi remaja: penyelewengan seksual (bentang esok)

kenegaraan : esei strategi mengekalkan perpaduan.


satu pun belum aku buat. teruknya aku ni. ish3. mudah2an aku dapat buat hari ini dan esok untuk siapkan. doakan aku ya. lepas aku tulis entri ni aku nak mula buat. huhuhuhuh. teruknya. azabnya buat kerja last minute. padan muka. siapa suruh malas!

moga aku dapat siapkan. jazakallah khair. wslm.


.the end.

10 comments:

a.b geldofg said...

smuga allah slamatkan ko

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

mudah2an. terima kasih. itu yg sebaiknya.

neem said...

salam..

igt kata2 nasihat awk kat saya! back to yourself.. layan!

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

humairah : hahaha. saya ingat. tengah usaha nak senyum. cakap senang. mungkin bila menimpa. baru sedar. sgt ingat. terima kasih.manusia itu cpt lupa. mungkin perlu di ingatkan! layan je la....

F.Aminurrashidd said...

ader kawan satu Course kamu interview aku sal penyelewengan seksual dalam kalangan remaja.. (homo) siyess gilerr aku jawab.. hak hak hak..

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

ya ka? siapa juga yg interview ko?...ni yg aku konpius...hehehe.

Al Hadi said...

hehehe, keje last minit tu kan amalan. dah tau tak elok kita buat gak :P

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

pengejar masa : aduh. perli aku ya. hahahaha. terima je la. dah biasa buat. tak jga insaf2. hehehe.

Unknown said...

alamak, baru je aku lepas tangguh kerja. terasa baca entri ni.

Muhammad Abu Handhalah bin Kamil said...

ye ke? alhamdulillah. hehehehe.

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,