Friday, February 20, 2009

.akhirnya rindu terubat!.


aku rindu ingin membaca novel seperti dulu-dulu. hari ni aku dapat baca novel kembali. novelis yang memang aku minat gila. banyak-banyak novel yang ada kat malaysia ni. novel dia ja la yang aku suka baca. setelah tertinggal 2 siri. kini aku menggapai untuk membaca semula! hehehehe. novelnya yang tengah aku baca ni tajuknya "cinta sang ratu" aku pinjam dari kawan aku. terima kasih la ya Atun! lama dah aku tak baca novel. gian siot! hehehehehe. walaupun novel ni dah lama keluar. tapi aku tak berkesempatan nak baca. sibuk sangat.! aku tengah curi-curi masa untuk membaca. hehehehehe. aku cadangkan siapa yang tak suka baca novel. korang baca novel tulisan Ramli Awang Mursyid dan Faisal Tehrani. mesti ada benda baru yang korang belajar. sebab novel dia bukan picisan. boleh la kalau nak tambah ilmu pengetahuan.

selamat membaca, dan beramal!


.the end.


12 comments:

AHMADSUFI6177 said...

perhh... baca novel siot.... hahaha... aku pun baca gak dulu... tapi dah bersara... pasal xde masa nak tgk n beli...

ab geldofg said...

bru smlm aku lepak dgn RAM ;)

handhalah ibnu kamil said...

ahmad sufi: aku pun dah bersara. tapi bila tgk kawan ada novel ni. bernafsu lak nak baca balik!heehhehe. seronok la baca novel RAM ni. banyak ilmu dapat.

ab : ye ke? aku baru jumpa dia sekali? ko kawan ngan dia ke? cakap ngan dia. aku peminat setia novelnya..hehehhe.

ab geldofg said...

join RAM pnya kelab sbtu ni?

handhalah ibnu kamil said...

hu? kat mana?

ain fathihah said...

baca novel?
eheheh

humaiRah said...

dah baca ketika cinta bertasbih 1 dan 2?. beshh

handhalah ibnu kamil said...

yang satu je dah baca. yg kedua belum. ngah mencari2. neem ada ke?

[r][a][y] eusouff said...

i wish i had more time so that i can read books like i used to..huhuhu

handhalah ibnu kamil said...

ray : aku doakan ko dapat buat la ye! tapi bila kita makin membesar dan makin berkerjaya. maka makin banyak tanggung jawab yang perlu di penuhi.

Pengejar Masa said...

Aku suka Ramlee Awang Mursyid. Yang lain tu mcm citer yang sama je . Sumer kisah cinta 3 segi.

Tapi aku rindu novel-novel Saga Artakusiad dulu.

handhalah ibnu kamil said...

waa. kita sependapat. tapi diri ini tertanya2 apa tu novel2 saga artakusiad tu?

aku tak lahir lagi ke waktu tu?

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,