Saturday, October 17, 2009

+bila harimau mengaum+

Kuasa yang paling hebat dan agung itu hanya ada pada yang ESA, tidak ada tara bagin-NYA, kerana DIA yang mencatur segala-galanya. maka jangan kamu sombong dan bongkak, jika kamu hebat di dunia, kerana belum tentu kamu selamat di akhirat sana. jadi beringat kalau nak jalan di dunia ini dengan mendabik dada, sentiasa pandang rumput di bawah, jgn asyik pandang langit sahaja...

sekadar untuk peringatan kepada semua, untuk aku juga, dan untuk kamu yang membaca. aku sekadar ingin berkongsi minat ku yang satu ini, aku amat minat pada seni silat, kerana ia berseni indah, oh, aku terpikat!


barisan tenaga pengajar..terima kasih cikgu!


rakan-rakan seperjuangan...moga berkekalan!


pendekar katik..hehehe.

sekitar gambar penganugerahan bengkung, walau aku sekadar menjadi ahli jwatankuasa, tapi ia pengalaman yang amat menarik. seronok bekerja dengan mereka semua. persembahan yang mereka lakukan sebentar tadi amat memikat hati. membuatkan aku terus terpikat,teruja..indah seni melayu!


*kali ini biar gambar sahaja yang berbicara. tafsir sendiri oke!
sekian.

mahk88
6.29 petang
17 oktober.

11 comments:

akram izamy said...

abu the harimau comel..haha...
dengan awek2 wat muka ganas watpe..rilek2 sudeh..haha..

handhalah ibnu kamil said...

hahaha.

saya mmg comel.(gila perasan ayat)

itu bukan garang. macho namanya.


*ada yang berkenan ke abg akram?

akram izamy said...

mula tu ingat yang dok kat bawah tu budak pmpuan pakai tudung hijau..gupa2 nya abu..maco pejadahnya..cam dok teran je..wakaka (ayat jujur)...berkenan tu ada gak..tapi bila tgk ada benda sesat kat bawah tu..hilang selera...haha..memblog je..pi kelas daa...

handhalah ibnu kamil said...

ewah2.

macam nak kena cabai je mulut.

nak tambah lubang idung jadi tiga ke?




*blog itu kan amalan sihat. dari melepak tak tentu pasal. hahaha.


psstt...abg akram jeles kan?

bubu253 said...

lor ko silat ker..
hahaa
xtau lak ko nie pendekar..
hahaha
ap2 pon nnt ak nk upah ko jd body guard ak??
mau kah??
hehe

handhalah ibnu kamil said...

boleh sangat bubu.

tapi upah tinggi sikit la.
hahaha.


boleh?
*siapa orang pertama nak kena pelangkung?

akram izamy said...

macam je nak kene..
tapi x kene lagi..
saya dah elak...
haha...
jgn cemburu dengan pemberian tuhan..
terima diri kita..
jangan ubah ciptaan tuhan..
x elok..
tuhan marah...
blog tu mmg sehat..
tapi kalau melampau sangat blog..
mana sehat..
badan pun jadi x sehat...
x de makna saya nak jeles...haha..

akram izamy said...

macam je nak kene..
tapi x kene lagi..
saya dah elak...
haha...
jgn cemburu dengan pemberian tuhan..
terima diri kita..
jangan ubah ciptaan tuhan..
x elok..
tuhan marah...
blog tu mmg sehat..
tapi kalau melampau sangat blog..
mana sehat..
badan pun jadi x sehat...
x de makna saya nak jeles...haha..

handhalah ibnu kamil said...

baikalah abg akram.

saya mengalah bagi laluan pada orang yang lebih berumur dari saya.

ehehehe.

NotA HaTi SeOraNg LeLaKi said...

salam...
hahahha.. tergelak tengok gambar abu dgn budak pmpm. bajet org takutlah tu. kalau takde abu dlm gmbar tu kan best.. ni tak, nak tengok awek, gambar aku menganggu..heheheheh...

handhalah ibnu kamil said...

abg akram ngan abg shahir suka sangat buli orang.

tak kesah la.
bukan bikin ssh orang lain.

ada aku kesah??

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,