Monday, July 6, 2009

+aku sayang sama lecturer aku+

salam.

hari ni hari pertama aku ada kuliah.
gila exited kunun mau pi kelas.
macam budak nerd baru mendaftar sem 1.
(ucap alhamdulillah ramai2)
http://emo.huhiho.com

macam seronok je kan pi kelas.
jadi sila contohi perangai baik aku yang ini.
jika mau jadi pelajar cemerlang macam kawan aku.
hehehe.

kelas pertama aku tadi kelas psikologi abnormal.
ala2 subjek mau kenal urang2 yang gila atau mereng.
boleh jga untuk mengesan orang yang mempunyai masalah yang extra2.
macam siok kan?
aku harap aku ndak jadi gila.
hohohoh.
http://emo.huhiho.com

sekali lecturer aku terang pasal asigment..
terus aku rasa macam kepala aku pusing2.
demn!
banyak betul...
payah lak tu..

mula2 dia suh buat pamplet tentang urang2 gila.
tentang penyakit urang2 abnormal.
buleh lagi aku terima.
walau aku tak tau nak buat sebenarnya tu pamplete.
sabar lagi aku ni.

sekali..
dia suruh buat ulasan filem la pulak.
cari filem2 urang2 gila.
adeiii...
makin pening pulak aku rasa...
sudah la aku tak layan cerita2 ni.
sadis betulll...

lepas tu masuk kelas kelompok berstruktur.
lagi la betambah kerja aku.
dia suh buat modul utk student.
pastu buat program kat sekolah.
lepastu ikut program 3 hari 2 malam.
banyak siott...

terus lepas kelas aku berkira2.
baru 2 kelas aku masuk.
aku dah ada 5 asigment.
yang memeningkan kepala.
apa akan jadi pada hari2 aku yang mendatang.

oh tidak.
aku tidak sampai hati meninggalkan blog kesayangan aku ni,
phm2 jak la kamu ya.
kalau lama ndak berhapdate,

tiba2 aku rasa sayang sangat ngan lecturer aku.
http://emo.huhiho.com
sbb bagi tugasan banyak sangat.
hohohoh.

Pra/SangkaBaik : aku bukan salahkan lecturer aku. tapi ingin bgtau kat kamu. masuk u ni kerja banyak. jadi tabah je la. selamat belajar dan beramal!

the end!

12 comments:

aku lah nie.. aku yang tuu.. said...

fim pasai org Gila? V for Vandeeta, IT, The Phantom of the Opera.. hahahahha~ Abu, budu biler ko nak amek??

CikGu_MaN said...

ahaha.. bgs la.. aku byk filem orang psiko/gila ni.. masa utk waaaaat bisneeeees...!!! hehehehe

Pengejar Masa said...

menarik gak kelas kau tu. siap ada filem review hahahaha

dah tgk transformers belum?

oranglidi said...

filem orang kurang siuman : 'ADIK', tahun bikin 1990.. best..

selamat maju jaya!

ninim said...

wes..ang tolong cari tok aku sekali...ni ha aku sikit ari g jadik abnormal gak la banyak tengok filem....huhuhu...kalau abnormal dok Tanjung jugak kan...heheheh...Tanjung Rambutan

alang said...

Lecturer ko comei? Muda lagi? Klau ya, aku pun sayang juga dekat lecturer ko. hehe. :P

a.b geldofg said...

sygi lah guru anda
slagi dia betul

F.Aminurrashidd said...

abu.. abu... ko kene tag!

F.Aminurrashidd said...

abu.. abu... ko kene tag!

Al-Kaput said...

Road to Perdition ke..
The Number 23 ke..
AF pun boleh kot..
huhuh..

paan said...

aku lagi bez...masuk kelas math,lecturer bagi ceramah agam sampai abis agama...

neem said...

takut abu la. hehehe

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,