Friday, January 15, 2010

ketika cinta bertasbih 2

assalamualaikum.

untuk pengetahuan anda semua. aku bukanlah orang yang romatik atau jiwang.(bukan promosi). tetapi aku juga bukanlah seorang yang hati kering. tidak tahu nak nilai apa itu cinta. maka kadang-kadang aku bermonolog sendiri berkaitan dengan perasaan pelik itu. iaitu cinta. oleh kerana aku juga manusia biasa. maka aku juga inginkan cinta. hehehe.

maka tidak salah bukan kalau aku layan cerita cinta. yang penting mesenge nya sampai dan baik utk semua. aku sempat untuk meluangkan masa menonton sambungan cerita ketika cinta bertasbih. dan bagi aku cerita ini amat baik. mungkin ada sedikit kekurangan atau pertikaian yang boleh wujud. tetapi mungkin ia juga boleh dijadikan contoh. cerita ini menunjukkan cara hidup islam. walaupun tidak seindah di dalam novel. tetapi nilai2 islami itu masih ada.

aku nak buat sinopsi cerita aku malas. apa kata aku ceritakan endingya terus. hahaha. mesti ada yang bengang kan? kalau ada kawan2 yang nak tgk. meh la ke bilik aku. sedut je. bagi yang jauh tu. korang donload la sendirik kat syok.org. ok lah. aku nak gi solat subuh. :)

tak tahulah bila lagi aku akan tgk cerita sebegini. :)

sekian.
wslm. :)

4 comments:

oranglidi said...

AAAAAGHH!!!!!!

YANG KCB EPSOD 1 WA TENGOK SAMPAI 3 KALI DALAM KOMPUTER..

ANA ALTOFUNNISA!!!!! WHERE ARE U!? HAHA..


tapi memang MANTOP lakonan mas Azzam TU.. nak2 time si Ana tanya nama dia. 'Abdullah!' jawapnya. pergh..


KCB DUA DAH KUAR UPANYA! KENA TGK NIIII

handhalah ibnu kamil said...

wa pun sama dowh.

kat kcb2 lagi best. hehe.

apa lagi. donload la.
selamat menonton.

psst : wa rindu komen lu. hehee.

abuyon said...

salam Handhalah,

Hmm .. DVD dah keluar ke?

Memang sejuk hati bila
dapat menonton filem
yang sedemikian

Moga beroleh rasa

handhalah ibnu kamil said...

wslm abuya.

dvd tak pasti lagi keluar atau tak.
saya donload je haritu.

betul tu abuya.
rasa seronok jika mesege menggambarkan keindahan islam.

insyaAllah rasa2 itu ada. :)

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,