Saturday, February 26, 2011

Ok | Update

ok. saya sudah update. jangan risau. saya sihat-sihat saja. kekangan masa dan emosi menyebabkan saya tidak "update" blog saya. bukan apa, jika tiada suasana kondusif, mental yang sihat, dan jiwa yang tenang, saya tidak mampu untuk menulis dengan baik. "nafsu" untuk menulis juga semakin turun.

semalam ada hamba Allah menghantar soalan ke Formspring (benda apa tu) saya. katanya, kenapa saya lama tidak update blog? dah berhabuk dan bersawang katanya. (dalam hati saya, ada juga silent reader blog ni?..) walaupun penulisan saya gaya pakcik-pakcik kg.pinang sebatang.. tapi dari gaya penulisannya saya rasa saya tahu dia siapa. :)

ok. cik, saya dah "update" blog saya. mudah-mudahan ia memenuhi keperluan anda. saya sekadar memenuhi permintaan. supaya cik tidak hampa. harap-harap cik boleh tidur dengan lena ya. :)

terima kasih kerana sudi menjenguk :)
ikhlas dari budak kacak dan comel

:::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::: ::::::::::::::::::::::::::::::::::::

mungkin selepas ini saya akan lama tidak "update" (macam tak biasa kan?). sangat sibuk, sibuk dengan FB. sibuk dengan program. sibuk dengan propsal. asingmet, etc.etc.etc. (kalau Allah beri 48 jam sehari pun tak cukup gamaknya..). Allah... bersyukurlah Manusia. :)

PesananPenaja : Kalau ia melalaikan jauhkanlah ya ALLAH.. :)

.:: Moga dalam Rahmat Allah ::.


Muhd Abu Handhalah
kondominium KHAR
35900 Tg. Malim
10.54 Pagi.

2 comments:

Hafiza Hafinas said...

oh.... org penting yer... patut la sibuk...

Syahir Mohamad said...

ooo.. abu org penting lupa pula..
dah nak habis berkhidmat mesti banyak kerja nak diselesaikan.. semoga chat selalu dan dalam barakah-Nya

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,