Monday, March 1, 2010

serabut batu

ayat serabut batu tu aku reka sendiri.
serabut batu maksudnya aku amat-amat serabut sekarang.
serabut betul-betul serabut. (maka itu adalah ayat penegasan)
serabut pasal aku sendirik ah.

time management dah lari. dah tak berapa nak betul. dah tersasar dari yang asal. aiyooo. mcam mana boleh jadi lagu ni. mau kena fix balik ni. aduss..

sory la.entry ini kurang ilmiah.

bila serabut2 begini. Allah lah tempat paling utama utk mengadu. Alquran dan zikir itu penawar paling mujarab utk hati yang gundah.

namun sebagai manusia hina. banyak mehnah yang perlu aku tempuh. benda baik, setan mana suka kita buat kan? so. kuatkan diri sendirik la jawabnya.

p/s: baru lepas joging dengan abg beso. perut dah kurang 5 inci. hehehe.

sekian.
wslm.

4 comments:

KAZA said...

Perut baru kurang 5 inci? Huhuhu.. Banyak lagi tu.. Huhuhu

akram izamy said...

manusia baik selalu di fitnah...dan akan difitnah...semuga Allah memberi yang setimpal....amiiin....

handhalah ibnu kamil said...

kaza : ha ah. banyak lagi.

abg akram : kenapa pulak ni? siapa yanag fitnah abg akram?

huuu.. tak faham. :)

Anonymous said...

-akak-
haha.. serabut batu...
mbah, baik2 jak awak sana ar..

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,