Thursday, August 11, 2011

puih .

PERHATIAN !! jangan join group yang bertajuk " Menjadi Bapa atau Ibu adalah hadiah terbesar dalam hidup saya" . Ia adalah satu kumpulan pedophiles yang cuba untuk mengakses foto anda untuk kes penculikan . Sila salain dan post ! mari kita menjaga keselamatan anak-anak kita . ini adalah sumber dari FOX NEWS pada 5hb (Sila ambil beberapa saat untuk copy dan paste)
puih . siapa punya kerja lah ni . kesian admin yang buat group tu . cuba cari kerja berfaedah sikit boleh ? inilah bahaya laman sosial . mudah sangat untuk menyebar berita dan fitnah . bagi yang Allah anugerahkan akal untuk berfikir . sila fikir dulu sebelum buat . apa kaitan FOX NEWS dengan group yang di buat oleh orang melayu ni . aiyoo . part ni pun dah kelako .. :) .

chain mail macam ni perlu di hindar . takut-takut nanti tersalah sebar . buat-buat la beramal ibadah kat bulan Ramadhan ni . Kan itu lebih baik . atuk saya kalau baca ni . komferm di gelak guling-guling .

alahai bangsaku !
p/s : jangan pula ada yang copy kemudian paste pulak nanti . kalau buat juga . tak tahu lah saya nak cakap macam mana . memang bengap kuasa dua lah tu . sekian . :)


1 comment:

Cikgu Moon said...

berita tv3 pon xkuar nie...nampak sgt berita luar negara lagi hebat...HAHAHA

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,