Wednesday, April 28, 2010

feeling i think. :)

aku bukan apa.
cuma rasa selesa.
dengan cara kamu dan dia.
melayan aku.

cuma kadangkala terusik juga rasa.
mungkin aku saja yang berlebih rasa.
hah.
pedulikan.

mungkin aku juga terlebih harap.
pada yang bukan milik.
sedangkan bukan semua perlu di pinta.
ada yang kena ku susur sendiri untuk mencari rasa

aku dia dan kamu
entiti yang paling berbeza
ya... manusia itu unik dan berbeza
huh. terlalu banya perkara yang mungkin.
buat aku tak selesa.

ya. yang datang pergi silih berganti
aku kena terima perkara itu.
tapi apa kan daya.
Tuhan campakkan perasaan ini.
untuk aku merasa.
terima kasih ya Allah.

hah.. apa aku merepek ni. tak faham sila buat2 faham. :)
gua jalan dulu... :P

jazakallah khair. wslm.

7 comments:

ain fathihah said...

abu, sesuatu lah entri ni.
luahan rasa yg bertapis

Aziz said...

Abu is in love!
Whoopdedooo! =)

Nur Mudrikah said...

sukar dtfsir..^.^

handhalah ibnu kamil said...

ain : hah, aku seorang yang pemalu, tak pandai nak straight2 mcam hang. huh. tak tau nak luah kat sapa. kat sini pun ok! hahaha.

aziz : hahaha. tidak lah.. shhhh.. :)

nur mudrikah : heheh. takpa mmg tak bg orang faham pun.. :P

handhalah ibnu kamil said...
This comment has been removed by the author.
nadianarzaray said...

hahahahha...abu entry yg cumey...so lucky that gurlz...hahahahha...

handhalah ibnu kamil said...

kak nad.. hahaha. takdak lah.. takda apa2.

larikk.. :P

Sahabat

Sudi-sudilah menambah sebagai rakan ^^,